Προγραμματισμένες και παρορμητικές αγορές : η επίδραση του περιβάλλοντος στη διαμόρφωση της αγοραστικής συμπεριφορας /

Το περιβάλλον ενός καταστήματος αποτελείται από πολλά στοιχεία, όπως είναι η διάταξη του καταστήματος, οι μυρωδιές, η μουσική και τα άτομα που βρίσκονται μέσα στο κατάστημα όπως οι υπάλληλοι και οι πελάτες. Οι μεταβλητές του περιβάλλοντος, όταν οι καταναλωτές βρίσκονται μέσα στο κατάστημα, επηρεάζου...

全面介紹

Αποθηκεύτηκε σε:
書目詳細資料
主要作者: Μπουτσούκη, Χριστίνα (Συγγραφέας)
格式: 圖書
語言:Greek
出版: Θεσσαλονίκη : University Studio Press, 2015
叢編:Θέματα επικοινωνίας και μάρκετινγκ ; 8
主題:

ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο

持有資料詳情 ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
索引號: 658 ΜΠΟ
復印件 Unknown 可用  預訂