Προγραμματισμένες και παρορμητικές αγορές : η επίδραση του περιβάλλοντος στη διαμόρφωση της αγοραστικής συμπεριφορας /

Το περιβάλλον ενός καταστήματος αποτελείται από πολλά στοιχεία, όπως είναι η διάταξη του καταστήματος, οι μυρωδιές, η μουσική και τα άτομα που βρίσκονται μέσα στο κατάστημα όπως οι υπάλληλοι και οι πελάτες. Οι μεταβλητές του περιβάλλοντος, όταν οι καταναλωτές βρίσκονται μέσα στο κατάστημα, επηρεάζου...

Mô tả đầy đủ

Đã lưu trong:
Chi tiết về thư mục
Tác giả chính: Μπουτσούκη, Χριστίνα (Tác giả)
Định dạng: Sách
Ngôn ngữ:Greek
Được phát hành: Θεσσαλονίκη : University Studio Press, 2015
Loạt:Θέματα επικοινωνίας και μάρκετινγκ ; 8
Những chủ đề:

ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο

Chi tiết quỹ từ ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Số hiệu: 658 ΜΠΟ
Sao chép Unknown Sẵn có  Đặt Giữ