Προγραμματισμένες και παρορμητικές αγορές : η επίδραση του περιβάλλοντος στη διαμόρφωση της αγοραστικής συμπεριφορας /
Το περιβάλλον ενός καταστήματος αποτελείται από πολλά στοιχεία, όπως είναι η διάταξη του καταστήματος, οι μυρωδιές, η μουσική και τα άτομα που βρίσκονται μέσα στο κατάστημα όπως οι υπάλληλοι και οι πελάτες. Οι μεταβλητές του περιβάλλοντος, όταν οι καταναλωτές βρίσκονται μέσα στο κατάστημα, επηρεάζου...
Đã lưu trong:
Tác giả chính: | |
---|---|
Định dạng: | Sách |
Ngôn ngữ: | Greek |
Được phát hành: |
Θεσσαλονίκη :
University Studio Press,
2015
|
Loạt: | Θέματα επικοινωνίας και μάρκετινγκ ;
8 |
Những chủ đề: |
ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Số hiệu: |
658 ΜΠΟ |
---|---|
Sao chép Unknown | Sẵn có Đặt Giữ |