Προγραμματισμένες και παρορμητικές αγορές : η επίδραση του περιβάλλοντος στη διαμόρφωση της αγοραστικής συμπεριφορας /

Το περιβάλλον ενός καταστήματος αποτελείται από πολλά στοιχεία, όπως είναι η διάταξη του καταστήματος, οι μυρωδιές, η μουσική και τα άτομα που βρίσκονται μέσα στο κατάστημα όπως οι υπάλληλοι και οι πελάτες. Οι μεταβλητές του περιβάλλοντος, όταν οι καταναλωτές βρίσκονται μέσα στο κατάστημα, επηρεάζου...

Ful tanımlama

Kaydedildi:
Detaylı Bibliyografya
Yazar: Μπουτσούκη, Χριστίνα (Yazar)
Materyal Türü: Kitap
Dil:Greek
Baskı/Yayın Bilgisi: Θεσσαλονίκη : University Studio Press, 2015
Seri Bilgileri:Θέματα επικοινωνίας και μάρκετινγκ ; 8
Konular:

ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο

Detaylı Erişim Bilgileri ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Yer Numarası: 658 ΜΠΟ
Kopya Bilgisi Unknown Kütüphanede  Rezerve