Προγραμματισμένες και παρορμητικές αγορές : η επίδραση του περιβάλλοντος στη διαμόρφωση της αγοραστικής συμπεριφορας /
Το περιβάλλον ενός καταστήματος αποτελείται από πολλά στοιχεία, όπως είναι η διάταξη του καταστήματος, οι μυρωδιές, η μουσική και τα άτομα που βρίσκονται μέσα στο κατάστημα όπως οι υπάλληλοι και οι πελάτες. Οι μεταβλητές του περιβάλλοντος, όταν οι καταναλωτές βρίσκονται μέσα στο κατάστημα, επηρεάζου...
Kaydedildi:
Yazar: | |
---|---|
Materyal Türü: | Kitap |
Dil: | Greek |
Baskı/Yayın Bilgisi: |
Θεσσαλονίκη :
University Studio Press,
2015
|
Seri Bilgileri: | Θέματα επικοινωνίας και μάρκετινγκ ;
8 |
Konular: |
ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Yer Numarası: |
658 ΜΠΟ |
---|---|
Kopya Bilgisi Unknown | Kütüphanede Rezerve |