Προγραμματισμένες και παρορμητικές αγορές : η επίδραση του περιβάλλοντος στη διαμόρφωση της αγοραστικής συμπεριφορας /

Το περιβάλλον ενός καταστήματος αποτελείται από πολλά στοιχεία, όπως είναι η διάταξη του καταστήματος, οι μυρωδιές, η μουσική και τα άτομα που βρίσκονται μέσα στο κατάστημα όπως οι υπάλληλοι και οι πελάτες. Οι μεταβλητές του περιβάλλοντος, όταν οι καταναλωτές βρίσκονται μέσα στο κατάστημα, επηρεάζου...

Полное описание

Сохранить в:
Библиографические подробности
Главный автор: Μπουτσούκη, Χριστίνα (Автор)
Формат:
Язык:Greek
Опубликовано: Θεσσαλονίκη : University Studio Press, 2015
Серии:Θέματα επικοινωνίας και μάρκετινγκ ; 8
Предметы:

ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο

Подробно о фондах из ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Шифр: 658 ΜΠΟ
Копировать Unknown Доступно  Поместить задолженность