Προγραμματισμένες και παρορμητικές αγορές : η επίδραση του περιβάλλοντος στη διαμόρφωση της αγοραστικής συμπεριφορας /
Το περιβάλλον ενός καταστήματος αποτελείται από πολλά στοιχεία, όπως είναι η διάταξη του καταστήματος, οι μυρωδιές, η μουσική και τα άτομα που βρίσκονται μέσα στο κατάστημα όπως οι υπάλληλοι και οι πελάτες. Οι μεταβλητές του περιβάλλοντος, όταν οι καταναλωτές βρίσκονται μέσα στο κατάστημα, επηρεάζου...
Na minha lista:
Autor principal: | |
---|---|
Formato: | Livro |
Idioma: | Greek |
Publicado em: |
Θεσσαλονίκη :
University Studio Press,
2015
|
Colecção: | Θέματα επικοινωνίας και μάρκετινγκ ;
8 |
Assuntos: |
ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Área/Cota: |
658 ΜΠΟ |
---|---|
Cód. Barras: Unknown | Disponível Localização |