Προγραμματισμένες και παρορμητικές αγορές : η επίδραση του περιβάλλοντος στη διαμόρφωση της αγοραστικής συμπεριφορας /

Το περιβάλλον ενός καταστήματος αποτελείται από πολλά στοιχεία, όπως είναι η διάταξη του καταστήματος, οι μυρωδιές, η μουσική και τα άτομα που βρίσκονται μέσα στο κατάστημα όπως οι υπάλληλοι και οι πελάτες. Οι μεταβλητές του περιβάλλοντος, όταν οι καταναλωτές βρίσκονται μέσα στο κατάστημα, επηρεάζου...

Szczegółowa specyfikacja

Zapisane w:
Opis bibliograficzny
1. autor: Μπουτσούκη, Χριστίνα (Autor)
Format: Książka
Język:Greek
Wydane: Θεσσαλονίκη : University Studio Press, 2015
Seria:Θέματα επικοινωνίας και μάρκετινγκ ; 8
Hasła przedmiotowe:

ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο

Szczegóły zapisu ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Sygnatura: 658 ΜΠΟ
Egzemplarz Unknown Dostępne  Zamów