Προγραμματισμένες και παρορμητικές αγορές : η επίδραση του περιβάλλοντος στη διαμόρφωση της αγοραστικής συμπεριφορας /
Το περιβάλλον ενός καταστήματος αποτελείται από πολλά στοιχεία, όπως είναι η διάταξη του καταστήματος, οι μυρωδιές, η μουσική και τα άτομα που βρίσκονται μέσα στο κατάστημα όπως οι υπάλληλοι και οι πελάτες. Οι μεταβλητές του περιβάλλοντος, όταν οι καταναλωτές βρίσκονται μέσα στο κατάστημα, επηρεάζου...
保存先:
第一著者: | |
---|---|
フォーマット: | 図書 |
言語: | Greek |
出版事項: |
Θεσσαλονίκη :
University Studio Press,
2015
|
シリーズ: | Θέματα επικοινωνίας και μάρκετινγκ ;
8 |
主題: |
ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
請求記号: |
658 ΜΠΟ |
---|---|
所蔵 Unknown | 利用可 予約する |