Προγραμματισμένες και παρορμητικές αγορές : η επίδραση του περιβάλλοντος στη διαμόρφωση της αγοραστικής συμπεριφορας /
Το περιβάλλον ενός καταστήματος αποτελείται από πολλά στοιχεία, όπως είναι η διάταξη του καταστήματος, οι μυρωδιές, η μουσική και τα άτομα που βρίσκονται μέσα στο κατάστημα όπως οι υπάλληλοι και οι πελάτες. Οι μεταβλητές του περιβάλλοντος, όταν οι καταναλωτές βρίσκονται μέσα στο κατάστημα, επηρεάζου...
Enregistré dans:
Auteur principal: | |
---|---|
Format: | Livre |
Langue: | Greek |
Publié: |
Θεσσαλονίκη :
University Studio Press,
2015
|
Collection: | Θέματα επικοινωνίας και μάρκετινγκ ;
8 |
Sujets: |
ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Cote: |
658 ΜΠΟ |
---|---|
Exemplaire Unknown | Disponible Réserver |