Προγραμματισμένες και παρορμητικές αγορές : η επίδραση του περιβάλλοντος στη διαμόρφωση της αγοραστικής συμπεριφορας /

Το περιβάλλον ενός καταστήματος αποτελείται από πολλά στοιχεία, όπως είναι η διάταξη του καταστήματος, οι μυρωδιές, η μουσική και τα άτομα που βρίσκονται μέσα στο κατάστημα όπως οι υπάλληλοι και οι πελάτες. Οι μεταβλητές του περιβάλλοντος, όταν οι καταναλωτές βρίσκονται μέσα στο κατάστημα, επηρεάζου...

Deskribapen osoa

Gorde:
Xehetasun bibliografikoak
Egile nagusia: Μπουτσούκη, Χριστίνα (Egilea)
Formatua: Liburua
Hizkuntza:Greek
Argitaratua: Θεσσαλονίκη : University Studio Press, 2015
Saila:Θέματα επικοινωνίας και μάρκετινγκ ; 8
Gaiak:

ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο

Aleari buruzko argibideak ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Sailkapena: 658 ΜΠΟ
Alea Unknown Eskuragarri  Erreserbatu