Προγραμματισμένες και παρορμητικές αγορές : η επίδραση του περιβάλλοντος στη διαμόρφωση της αγοραστικής συμπεριφορας /
Το περιβάλλον ενός καταστήματος αποτελείται από πολλά στοιχεία, όπως είναι η διάταξη του καταστήματος, οι μυρωδιές, η μουσική και τα άτομα που βρίσκονται μέσα στο κατάστημα όπως οι υπάλληλοι και οι πελάτες. Οι μεταβλητές του περιβάλλοντος, όταν οι καταναλωτές βρίσκονται μέσα στο κατάστημα, επηρεάζου...
Saved in:
Main Author: | |
---|---|
Format: | Book |
Language: | Greek |
Published: |
Θεσσαλονίκη :
University Studio Press,
2015
|
Series: | Θέματα επικοινωνίας και μάρκετινγκ ;
8 |
Subjects: |
ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Call Number: |
658 ΜΠΟ |
---|---|
Copy Unknown | Available Place a Hold |