Προγραμματισμένες και παρορμητικές αγορές : η επίδραση του περιβάλλοντος στη διαμόρφωση της αγοραστικής συμπεριφορας /

Το περιβάλλον ενός καταστήματος αποτελείται από πολλά στοιχεία, όπως είναι η διάταξη του καταστήματος, οι μυρωδιές, η μουσική και τα άτομα που βρίσκονται μέσα στο κατάστημα όπως οι υπάλληλοι και οι πελάτες. Οι μεταβλητές του περιβάλλοντος, όταν οι καταναλωτές βρίσκονται μέσα στο κατάστημα, επηρεάζου...

Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
1. Verfasser: Μπουτσούκη, Χριστίνα (VerfasserIn)
Format: Buch
Sprache:Greek
Veröffentlicht: Θεσσαλονίκη : University Studio Press, 2015
Schriftenreihe:Θέματα επικοινωνίας και μάρκετινγκ ; 8
Schlagworte:

ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο

Bestandesangaben von ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Signatur: 658 ΜΠΟ
Exemplar Unknown Verfügbar  Bestellen