Προγραμματισμένες και παρορμητικές αγορές : η επίδραση του περιβάλλοντος στη διαμόρφωση της αγοραστικής συμπεριφορας /
Το περιβάλλον ενός καταστήματος αποτελείται από πολλά στοιχεία, όπως είναι η διάταξη του καταστήματος, οι μυρωδιές, η μουσική και τα άτομα που βρίσκονται μέσα στο κατάστημα όπως οι υπάλληλοι και οι πελάτες. Οι μεταβλητές του περιβάλλοντος, όταν οι καταναλωτές βρίσκονται μέσα στο κατάστημα, επηρεάζου...
Wedi'i Gadw mewn:
Prif Awdur: | |
---|---|
Fformat: | Llyfr |
Iaith: | Greek |
Cyhoeddwyd: |
Θεσσαλονίκη :
University Studio Press,
2015
|
Cyfres: | Θέματα επικοινωνίας και μάρκετινγκ ;
8 |
Pynciau: |
ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Rhif Galw: |
658 ΜΠΟ |
---|---|
Copi Unknown | Ar gael Gwneud Cais |