Προγραμματισμένες και παρορμητικές αγορές : η επίδραση του περιβάλλοντος στη διαμόρφωση της αγοραστικής συμπεριφορας /

Το περιβάλλον ενός καταστήματος αποτελείται από πολλά στοιχεία, όπως είναι η διάταξη του καταστήματος, οι μυρωδιές, η μουσική και τα άτομα που βρίσκονται μέσα στο κατάστημα όπως οι υπάλληλοι και οι πελάτες. Οι μεταβλητές του περιβάλλοντος, όταν οι καταναλωτές βρίσκονται μέσα στο κατάστημα, επηρεάζου...

Disgrifiad llawn

Wedi'i Gadw mewn:
Manylion Llyfryddiaeth
Prif Awdur: Μπουτσούκη, Χριστίνα (Awdur)
Fformat: Llyfr
Iaith:Greek
Cyhoeddwyd: Θεσσαλονίκη : University Studio Press, 2015
Cyfres:Θέματα επικοινωνίας και μάρκετινγκ ; 8
Pynciau:

ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο

Manylion daliadau o ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Rhif Galw: 658 ΜΠΟ
Copi Unknown Ar gael  Gwneud Cais