Προγραμματισμένες και παρορμητικές αγορές : η επίδραση του περιβάλλοντος στη διαμόρφωση της αγοραστικής συμπεριφορας /

Το περιβάλλον ενός καταστήματος αποτελείται από πολλά στοιχεία, όπως είναι η διάταξη του καταστήματος, οι μυρωδιές, η μουσική και τα άτομα που βρίσκονται μέσα στο κατάστημα όπως οι υπάλληλοι και οι πελάτες. Οι μεταβλητές του περιβάλλοντος, όταν οι καταναλωτές βρίσκονται μέσα στο κατάστημα, επηρεάζου...

Mô tả đầy đủ

Đã lưu trong:
Chi tiết về thư mục
Tác giả chính: Μπουτσούκη, Χριστίνα (Tác giả)
Định dạng: Sách
Ngôn ngữ:Greek
Được phát hành: Θεσσαλονίκη : University Studio Press, 2015
Loạt:Θέματα επικοινωνίας και μάρκετινγκ ; 8
Những chủ đề:
Miêu tả
Tóm tắt:Το περιβάλλον ενός καταστήματος αποτελείται από πολλά στοιχεία, όπως είναι η διάταξη του καταστήματος, οι μυρωδιές, η μουσική και τα άτομα που βρίσκονται μέσα στο κατάστημα όπως οι υπάλληλοι και οι πελάτες. Οι μεταβλητές του περιβάλλοντος, όταν οι καταναλωτές βρίσκονται μέσα στο κατάστημα, επηρεάζουν τα συναισθήματα και την αγοραστική συμπεριφορά παροτρύνοντας τους καταναλωτές να ξοδέψουν περισσότερο χρόνο από όσο είχαν προγραμματίσει, να περιπλανηθούν και να προβούν σε περισσότερες και απρογραμμάτιστες αγορές. Οι περισσότερες επιχειρήσεις, αναγνωρίζοντας την επίδραση του περιβάλλοντος στις παρορμητικές αγορές και κατ'επέκταση στις πωλήσεις και τα κέρδη της επιχείρησης, επενδύουν στη δημιουργία ενός ευχάριστου και ελκυστικού περιβάλλοντος που διεγείρει τα συναισθήματα ευχαρίστησης των καταναλωτών και τους οδηγεί σε περισσότερες αγορές.
Mô tả vật lý:60 σ. ; 24 εκ.
số ISBN:978-960-12-2231-8