Το εμπορικό σήμα /
[...] Είναι η μάρκα το αξεπέραστο γνώρισμα της καταναλωτικής κοινωνίας; Σε γενικές γραμμές, μπορούμε να θεωρήσουμε ότι οι μάρκες έγιναν ουσιώδεις μεσολαβητές ανάμεσα στα άτομα και το καθημερινό τους περιβάλλον (επιχειρήσεις, πόλεις, περιοχές). Στους κόλπους μιας κοινωνίας, που κυριαρχείται από το μά...
Kaydedildi:
Yazar: | Heilbrunn, Benoit, 1969- (Yazar) |
---|---|
Diğer Yazarlar: | Μπιρσίμη-Μαράκη, Ελένη (Çevirmen) |
Materyal Türü: | Kitap |
Dil: | Greek |
Baskı/Yayın Bilgisi: |
Αθήνα :
Το Βήμα,
2007
|
Konular: |
Benzer Materyaller
-
Marketing I.
Yazar:: Μυλωνάκης, Ιωάννης Α., 1955-, ve diğerleri
Baskı/Yayın Bilgisi: (1999) -
Βασικές αρχές του μάρκετινγκ : ανάλυση και έρευνα της αγοράς : πανεπιστημιακές παραδόσεις
Yazar:: Τσακλάγκανος, Άγγελος Α. -
Διαφήμιση και το νόημα του χώρου /
Yazar:: Σταυρίδης, Σταύρος Εμμ., 1957-
Baskı/Yayın Bilgisi: (1996) -
Διαφήμιση για όλους : αποτελεσματική και ανέξοδη προβολή για την αναπτυσσόμενη επιχείρηση
Yazar:: Dennison, Dell, 1948-
Baskı/Yayın Bilgisi: (1998) -
Επιστημονική διαφήμιση /
Yazar:: Hopkins, Claude C., 1866-1932
Baskı/Yayın Bilgisi: (1979)