Το εμπορικό σήμα /

[...] Είναι η μάρκα το αξεπέραστο γνώρισμα της καταναλωτικής κοινωνίας; Σε γενικές γραμμές, μπορούμε να θεωρήσουμε ότι οι μάρκες έγιναν ουσιώδεις μεσολαβητές ανάμεσα στα άτομα και το καθημερινό τους περιβάλλον (επιχειρήσεις, πόλεις, περιοχές). Στους κόλπους μιας κοινωνίας, που κυριαρχείται από το μά...

Popoln opis

Shranjeno v:
Bibliografske podrobnosti
Glavni avtor: Heilbrunn, Benoit, 1969- (Συγγραφέας)
Drugi avtorji: Μπιρσίμη-Μαράκη, Ελένη (Μεταφραστής)
Format: Knjiga
Jezik:Greek
Izdano: Αθήνα : Το Βήμα, 2007
Teme:

Podobne knjige/članki