Το εμπορικό σήμα /
[...] Είναι η μάρκα το αξεπέραστο γνώρισμα της καταναλωτικής κοινωνίας; Σε γενικές γραμμές, μπορούμε να θεωρήσουμε ότι οι μάρκες έγιναν ουσιώδεις μεσολαβητές ανάμεσα στα άτομα και το καθημερινό τους περιβάλλον (επιχειρήσεις, πόλεις, περιοχές). Στους κόλπους μιας κοινωνίας, που κυριαρχείται από το μά...
Bewaard in:
Hoofdauteur: | Heilbrunn, Benoit, 1969- (Auteur) |
---|---|
Andere auteurs: | Μπιρσίμη-Μαράκη, Ελένη (Vertaler) |
Formaat: | Boek |
Taal: | Greek |
Gepubliceerd in: |
Αθήνα :
Το Βήμα,
2007
|
Onderwerpen: |
Gelijkaardige items
-
Marketing I.
door: Μυλωνάκης, Ιωάννης Α., 1955-, et al.
Gepubliceerd in: (1999) -
Βασικές αρχές του μάρκετινγκ : ανάλυση και έρευνα της αγοράς : πανεπιστημιακές παραδόσεις
door: Τσακλάγκανος, Άγγελος Α. -
Διαφήμιση και το νόημα του χώρου /
door: Σταυρίδης, Σταύρος Εμμ., 1957-
Gepubliceerd in: (1996) -
Διαφήμιση για όλους : αποτελεσματική και ανέξοδη προβολή για την αναπτυσσόμενη επιχείρηση
door: Dennison, Dell, 1948-
Gepubliceerd in: (1998) -
Επιστημονική διαφήμιση /
door: Hopkins, Claude C., 1866-1932
Gepubliceerd in: (1979)