Το εμπορικό σήμα /

[...] Είναι η μάρκα το αξεπέραστο γνώρισμα της καταναλωτικής κοινωνίας; Σε γενικές γραμμές, μπορούμε να θεωρήσουμε ότι οι μάρκες έγιναν ουσιώδεις μεσολαβητές ανάμεσα στα άτομα και το καθημερινό τους περιβάλλον (επιχειρήσεις, πόλεις, περιοχές). Στους κόλπους μιας κοινωνίας, που κυριαρχείται από το μά...

Volledige beschrijving

Bewaard in:
Bibliografische gegevens
Hoofdauteur: Heilbrunn, Benoit, 1969- (Auteur)
Andere auteurs: Μπιρσίμη-Μαράκη, Ελένη (Vertaler)
Formaat: Boek
Taal:Greek
Gepubliceerd in: Αθήνα : Το Βήμα, 2007
Onderwerpen:

Gelijkaardige items