Το εμπορικό σήμα /

[...] Είναι η μάρκα το αξεπέραστο γνώρισμα της καταναλωτικής κοινωνίας; Σε γενικές γραμμές, μπορούμε να θεωρήσουμε ότι οι μάρκες έγιναν ουσιώδεις μεσολαβητές ανάμεσα στα άτομα και το καθημερινό τους περιβάλλον (επιχειρήσεις, πόλεις, περιοχές). Στους κόλπους μιας κοινωνίας, που κυριαρχείται από το μά...

תיאור מלא

שמור ב:
מידע ביבליוגרפי
מחבר ראשי: Heilbrunn, Benoit, 1969- (Συγγραφέας)
מחברים אחרים: Μπιρσίμη-Μαράκη, Ελένη (Μεταφραστής)
פורמט: ספר
שפה:Greek
יצא לאור: Αθήνα : Το Βήμα, 2007
נושאים:

פריטים דומים