Το εμπορικό σήμα /
[...] Είναι η μάρκα το αξεπέραστο γνώρισμα της καταναλωτικής κοινωνίας; Σε γενικές γραμμές, μπορούμε να θεωρήσουμε ότι οι μάρκες έγιναν ουσιώδεις μεσολαβητές ανάμεσα στα άτομα και το καθημερινό τους περιβάλλον (επιχειρήσεις, πόλεις, περιοχές). Στους κόλπους μιας κοινωνίας, που κυριαρχείται από το μά...
שמור ב:
מחבר ראשי: | Heilbrunn, Benoit, 1969- (Συγγραφέας) |
---|---|
מחברים אחרים: | Μπιρσίμη-Μαράκη, Ελένη (Μεταφραστής) |
פורמט: | ספר |
שפה: | Greek |
יצא לאור: |
Αθήνα :
Το Βήμα,
2007
|
נושאים: |
פריטים דומים
-
Marketing I.
מאת: Μυλωνάκης, Ιωάννης Α., 1955-, κ.ά.
יצא לאור: (1999) -
Βασικές αρχές του μάρκετινγκ : ανάλυση και έρευνα της αγοράς : πανεπιστημιακές παραδόσεις
מאת: Τσακλάγκανος, Άγγελος Α. -
Διαφήμιση και το νόημα του χώρου /
מאת: Σταυρίδης, Σταύρος Εμμ., 1957-
יצא לאור: (1996) -
Διαφήμιση για όλους : αποτελεσματική και ανέξοδη προβολή για την αναπτυσσόμενη επιχείρηση
מאת: Dennison, Dell, 1948-
יצא לאור: (1998) -
Επιστημονική διαφήμιση /
מאת: Hopkins, Claude C., 1866-1932
יצא לאור: (1979)