Το εμπορικό σήμα /
[...] Είναι η μάρκα το αξεπέραστο γνώρισμα της καταναλωτικής κοινωνίας; Σε γενικές γραμμές, μπορούμε να θεωρήσουμε ότι οι μάρκες έγιναν ουσιώδεις μεσολαβητές ανάμεσα στα άτομα και το καθημερινό τους περιβάλλον (επιχειρήσεις, πόλεις, περιοχές). Στους κόλπους μιας κοινωνίας, που κυριαρχείται από το μά...
محفوظ في:
المؤلف الرئيسي: | Heilbrunn, Benoit, 1969- (مؤلف) |
---|---|
مؤلفون آخرون: | Μπιρσίμη-Μαράκη, Ελένη (المترجم) |
التنسيق: | كتاب |
اللغة: | Greek |
منشور في: |
Αθήνα :
Το Βήμα,
2007
|
الموضوعات: |
مواد مشابهة
-
Marketing I.
بواسطة: Μυλωνάκης, Ιωάννης Α., 1955-, وآخرون
منشور في: (1999) -
Βασικές αρχές του μάρκετινγκ : ανάλυση και έρευνα της αγοράς : πανεπιστημιακές παραδόσεις
بواسطة: Τσακλάγκανος, Άγγελος Α. -
Διαφήμιση και το νόημα του χώρου /
بواسطة: Σταυρίδης, Σταύρος Εμμ., 1957-
منشور في: (1996) -
Διαφήμιση για όλους : αποτελεσματική και ανέξοδη προβολή για την αναπτυσσόμενη επιχείρηση
بواسطة: Dennison, Dell, 1948-
منشور في: (1998) -
Επιστημονική διαφήμιση /
بواسطة: Hopkins, Claude C., 1866-1932
منشور في: (1979)