Measure what matters : online tools for understanding customers, social media, engagement, and key relationships /
n an online and social media world, measurement is the key to success If you can measure your key business relationships, you can improve them. Even though relationships are "fuzzy and intangible," they can be measured and managed-with powerful results. Measure What Matters explains simp...
שמור ב:
מחבר ראשי: | Delahaye Paine, Katie, 1952- (Συγγραφέας) |
---|---|
פורמט: | ספר |
שפה: | English |
יצא לאור: |
Hoboken, N.J. :
Wiley,
c2011
|
נושאים: |
פריטים דומים
-
Υπόδειγμα αιτήσεων με σχετικές πληροφορίες : για την εξυπηρέτηση των πολιτών στις συναλλαγές τους με τις Διευθύνσεις Εσωτερικών των Νομαρχιών /
יצא לאור: (1979) -
Social media ROI : managing and measuring social media efforts in your organization /
מאת: Blanchard, Olivier
יצא לאור: (2011) -
Ψυχαγωγία και άθληση πελατών ξενοδοχείου = Hotel animation /
מאת: Λαλούμης, Δημήτριος Αθ.
יצא לאור: (1992) -
Μάρκετινγκ υπηρεσιών /
מאת: Γούναρης, Σπύρος
יצא לאור: (2003) -
Ηλεκτρικές μετρήσεις. Τεύχος ΙΙ : ηλεκτρονικές και ψηφιακές μετρήσεις
מאת: Θεοδώρου, Νικόλαος Ι.
יצא לאור: (2000)