Measure what matters : online tools for understanding customers, social media, engagement, and key relationships /

n an online and social media world, measurement is the key to success If you can measure your key business relationships, you can improve them. Even though relationships are "fuzzy and intangible," they can be measured and managed-with powerful results. Measure What Matters explains simp...

Πλήρης περιγραφή

Αποθηκεύτηκε σε:
Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος συγγραφέας: Delahaye Paine, Katie, 1952- (Συγγραφέας)
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα:English
Έκδοση: Hoboken, N.J. : Wiley, c2011
Θέματα:

ΚΔΒΚ: Unknown

Λεπτομέρειες τεκμηρίων από ΚΔΒΚ: Unknown
Ταξιθετικός Αριθμός: 658 DEL
Αντίγραφο Unknown Στη βιβλιοθήκη  Κάντε κράτηση