Measure what matters : online tools for understanding customers, social media, engagement, and key relationships /
n an online and social media world, measurement is the key to success If you can measure your key business relationships, you can improve them. Even though relationships are "fuzzy and intangible," they can be measured and managed-with powerful results. Measure What Matters explains simp...
Sparad:
Huvudupphovsman: | Delahaye Paine, Katie, 1952- (Författare, medförfattare) |
---|---|
Materialtyp: | Bok |
Språk: | English |
Publicerad: |
Hoboken, N.J. :
Wiley,
c2011
|
Ämnen: |
Liknande verk
-
Υπόδειγμα αιτήσεων με σχετικές πληροφορίες : για την εξυπηρέτηση των πολιτών στις συναλλαγές τους με τις Διευθύνσεις Εσωτερικών των Νομαρχιών /
Publicerad: (1979) -
Social media ROI : managing and measuring social media efforts in your organization /
av: Blanchard, Olivier
Publicerad: (2011) -
Ψυχαγωγία και άθληση πελατών ξενοδοχείου = Hotel animation /
av: Λαλούμης, Δημήτριος Αθ.
Publicerad: (1992) -
Μάρκετινγκ υπηρεσιών /
av: Γούναρης, Σπύρος
Publicerad: (2003) -
Ηλεκτρικές μετρήσεις. Τεύχος ΙΙ : ηλεκτρονικές και ψηφιακές μετρήσεις
av: Θεοδώρου, Νικόλαος Ι.
Publicerad: (2000)