Blogs, wikipedia, second life, and beyond : from production to produsage /
We - the users turned creators and distributors of content - are TIME's Person of the Year 2006, and AdAge's Advertising Agency of the Year 2007. We form a new Generation C. We have MySpace, YouTube, and OurMedia; we run social software, and drive the development of Web 2.0. But beyond the...
        Αποθηκεύτηκε σε:
      
    
                  | Κύριος συγγραφέας: | |
|---|---|
| Μορφή: | Βιβλίο | 
| Γλώσσα: | English | 
| Έκδοση: | 
      New York :
        Peter Lang,
    
      c2008
     | 
| Σειρά: | Digital formations ;
              v. 45             | 
| Θέματα: | 
ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
| Ταξιθετικός Αριθμός: | 
                        006 BUR                 | 
  
|---|---|
| Αντίγραφο Unknown | Στη βιβλιοθήκη Κάντε κράτηση |