Measure what matters : online tools for understanding customers, social media, engagement, and key relationships /
n an online and social media world, measurement is the key to success If you can measure your key business relationships, you can improve them. Even though relationships are "fuzzy and intangible," they can be measured and managed-with powerful results. Measure What Matters explains simp...
Αποθηκεύτηκε σε:
Κύριος συγγραφέας: | Delahaye Paine, Katie, 1952- (Συγγραφέας) |
---|---|
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | English |
Έκδοση: |
Hoboken, N.J. :
Wiley,
c2011
|
Θέματα: |
Παρόμοια τεκμήρια
-
Υπόδειγμα αιτήσεων με σχετικές πληροφορίες : για την εξυπηρέτηση των πολιτών στις συναλλαγές τους με τις Διευθύνσεις Εσωτερικών των Νομαρχιών /
Έκδοση: (1979) -
Social media ROI : managing and measuring social media efforts in your organization /
ανά: Blanchard, Olivier
Έκδοση: (2011) -
Ψυχαγωγία και άθληση πελατών ξενοδοχείου = Hotel animation /
ανά: Λαλούμης, Δημήτριος Αθ.
Έκδοση: (1992) -
Μάρκετινγκ υπηρεσιών /
ανά: Γούναρης, Σπύρος
Έκδοση: (2003) -
Ηλεκτρικές μετρήσεις. Τεύχος ΙΙ : ηλεκτρονικές και ψηφιακές μετρήσεις
ανά: Θεοδώρου, Νικόλαος Ι.
Έκδοση: (2000)