Η ανάπτυξη νέων προϊόντων /
Το τετράδιο αυτό είναι απόλυτα και πιεστικά αναγκαίο σήμερα, που αν και η δραστηριότητα γύρω απ τα νέα προϊόντα στην Ελλάδα είναι εντονότατη, η χρησιμοποίηση σύγχρονων μεθόδων στο Μάνατζμεντ της καινοτομίας είναι ανύπαρκτη....
Αποθηκεύτηκε σε:
| Κύριος συγγραφέας: | Παπαδόπουλος, Νίκος Γ. (Συγγραφέας) |
|---|---|
| Άλλοι συγγραφείς: | Μαντές, Γιώργος (Επιμελητής έκδοσης) |
| Μορφή: | Βιβλίο |
| Γλώσσα: | Greek |
| Έκδοση: |
Αθήνα :
Γαλαίος,
1988
|
| Έκδοση: | 2η έκδ. |
| Σειρά: | Τετράδια Μάνατζμεν
|
| Θέματα: |
Παρόμοια τεκμήρια
-
Marketing. Τόμος 3 : δημιουργία προϊόντος
Έκδοση: (2001) -
Communicating the new : methods to shape and accelerate innovation /
ανά: Erwin, Kim, 1965-
Έκδοση: (2014) -
The four steps to the epiphany : successful strategies for products that win /
ανά: Blank, Steven G.
Έκδοση: (2013) -
Η σύγχρονος αντίληψις του μάρκετινκ και αι εν Ελλάδι εμπορικαί τράπεζαι /
ανά: Σπάτας, Ευάγγελος
Έκδοση: (1973) -
Designing brand identity : an essential guide for the whole branding team /
ανά: Wheeler, Alina
Έκδοση: (2013)