Marketing. Τόμος 1 : ανάπτυξη στρατηγικής μάρκετινγκ

Το Μάρκετινγκ ως τομέας, είναι ζωτικής σημασίας κομμάτι μιας επιχείρησης. Προκειμένου να είναι αποτελεσματικό σήμερα με τα παγκόσμια δεδομένα της αγοράς θα πρέπει να εξετάζονται τα Συστήματα πληροφόρησης για το Μάρκετινγκ, να υπάρχει πλήρη Βάση Δεδομένων Μάρκετινγκ, να γίνεται ανάλυση του Περιβάλλον...

詳細記述

保存先:
書誌詳細
その他の著者: Thomas, Michael J. (編集者), Σαρρής, Νίκος (翻訳家)
フォーマット: 図書
言語:Greek
出版事項: Αθήνα : Έλλην, c2001
版:4η έκδ.
主題:

類似資料