Marketing. Τόμος 1 : ανάπτυξη στρατηγικής μάρκετινγκ

Το Μάρκετινγκ ως τομέας, είναι ζωτικής σημασίας κομμάτι μιας επιχείρησης. Προκειμένου να είναι αποτελεσματικό σήμερα με τα παγκόσμια δεδομένα της αγοράς θα πρέπει να εξετάζονται τα Συστήματα πληροφόρησης για το Μάρκετινγκ, να υπάρχει πλήρη Βάση Δεδομένων Μάρκετινγκ, να γίνεται ανάλυση του Περιβάλλον...

Descripció completa

Guardat en:
Dades bibliogràfiques
Altres autors: Thomas, Michael J. (Editor), Σαρρής, Νίκος (Traductor)
Format: Llibre
Idioma:Greek
Publicat: Αθήνα : Έλλην, c2001
Edició:4η έκδ.
Matèries:

Ítems similars