Ο Προυστ και το καλαμάρι : πώς ο εγκέφαλος έμαθε να διαβάζει /

Ο άνθρωπος δεν είναι γενετικά σχεδιασμένος να διαβάζει και να γράφει. Όταν ένα παιδί μαθαίνει ανάγνωση, ο εγκέφαλός του αναδιαρθρώνεται και δημιουργεί συγκεκριμένες νευρωνικές συνδέσεις προκειμένου να μπορεί να κατανοήσει τα γραπτά σύμβολα. Όπως εξηγεί σ’ αυτό το συγκλονιστικό βιβλίο η Maryanne Wolf...

Descrizione completa

Salvato in:
Dettagli Bibliografici
Autore principale: Wolf, Maryanne (Autore)
Altri autori: Σωσώνη-Δασκαλάκη, Βιλελμίνη (Traduttore), Stoodley, Catherine J. (Illustratore)
Natura: Libro
Lingua:Greek
English
Pubblicazione: Αθήνα : Πατάκης, 2009.
Serie:Θεωρητικές επιστήμες : Ψυχολογία / Πατάκης
Soggetti:

ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο

Dettagli sul posseduto da ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Collocazione: 612.8 WOL
Copia Unknown Disponibile  Richiedi