Ο Προυστ και το καλαμάρι : πώς ο εγκέφαλος έμαθε να διαβάζει /
Ο άνθρωπος δεν είναι γενετικά σχεδιασμένος να διαβάζει και να γράφει. Όταν ένα παιδί μαθαίνει ανάγνωση, ο εγκέφαλός του αναδιαρθρώνεται και δημιουργεί συγκεκριμένες νευρωνικές συνδέσεις προκειμένου να μπορεί να κατανοήσει τα γραπτά σύμβολα. Όπως εξηγεί σ’ αυτό το συγκλονιστικό βιβλίο η Maryanne Wolf...
Salvato in:
Autore principale: | |
---|---|
Altri autori: | , |
Natura: | Libro |
Lingua: | Greek English |
Pubblicazione: |
Αθήνα :
Πατάκης,
2009.
|
Serie: | Θεωρητικές επιστήμες : Ψυχολογία / Πατάκης
|
Soggetti: |
ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Collocazione: |
612.8 WOL |
---|---|
Copia Unknown | Disponibile Richiedi |