Ο Προυστ και το καλαμάρι : πώς ο εγκέφαλος έμαθε να διαβάζει /

Ο άνθρωπος δεν είναι γενετικά σχεδιασμένος να διαβάζει και να γράφει. Όταν ένα παιδί μαθαίνει ανάγνωση, ο εγκέφαλός του αναδιαρθρώνεται και δημιουργεί συγκεκριμένες νευρωνικές συνδέσεις προκειμένου να μπορεί να κατανοήσει τα γραπτά σύμβολα. Όπως εξηγεί σ’ αυτό το συγκλονιστικό βιβλίο η Maryanne Wolf...

Descripció completa

Guardat en:
Dades bibliogràfiques
Autor principal: Wolf, Maryanne (Autor)
Altres autors: Σωσώνη-Δασκαλάκη, Βιλελμίνη (Traductor), Stoodley, Catherine J. (Illustrador)
Format: Llibre
Idioma:Greek
English
Publicat: Αθήνα : Πατάκης, 2009.
Col·lecció:Θεωρητικές επιστήμες : Ψυχολογία / Πατάκης
Matèries:

ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο

Detall dels fons de ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Signatura: 612.8 WOL
Còpia Unknown Disponible  Fer una reserva