Ο Προυστ και το καλαμάρι : πώς ο εγκέφαλος έμαθε να διαβάζει /

Ο άνθρωπος δεν είναι γενετικά σχεδιασμένος να διαβάζει και να γράφει. Όταν ένα παιδί μαθαίνει ανάγνωση, ο εγκέφαλός του αναδιαρθρώνεται και δημιουργεί συγκεκριμένες νευρωνικές συνδέσεις προκειμένου να μπορεί να κατανοήσει τα γραπτά σύμβολα. Όπως εξηγεί σ’ αυτό το συγκλονιστικό βιβλίο η Maryanne Wolf...

Szczegółowa specyfikacja

Zapisane w:
Opis bibliograficzny
1. autor: Wolf, Maryanne (Autor)
Kolejni autorzy: Σωσώνη-Δασκαλάκη, Βιλελμίνη (Tłumacz), Stoodley, Catherine J. (Ilustrator)
Format: Książka
Język:Greek
English
Wydane: Αθήνα : Πατάκης, 2009.
Seria:Θεωρητικές επιστήμες : Ψυχολογία / Πατάκης
Hasła przedmiotowe:

ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο

Szczegóły zapisu ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Sygnatura: 612.8 WOL
Egzemplarz Unknown Dostępne  Zamów