Ο Προυστ και το καλαμάρι : πώς ο εγκέφαλος έμαθε να διαβάζει /
Ο άνθρωπος δεν είναι γενετικά σχεδιασμένος να διαβάζει και να γράφει. Όταν ένα παιδί μαθαίνει ανάγνωση, ο εγκέφαλός του αναδιαρθρώνεται και δημιουργεί συγκεκριμένες νευρωνικές συνδέσεις προκειμένου να μπορεί να κατανοήσει τα γραπτά σύμβολα. Όπως εξηγεί σ’ αυτό το συγκλονιστικό βιβλίο η Maryanne Wolf...
Kaydedildi:
Yazar: | Wolf, Maryanne (Yazar) |
---|---|
Diğer Yazarlar: | Σωσώνη-Δασκαλάκη, Βιλελμίνη (Çevirmen), Stoodley, Catherine J. (İllüstratör) |
Materyal Türü: | Kitap |
Dil: | Greek English |
Baskı/Yayın Bilgisi: |
Αθήνα :
Πατάκης,
2009.
|
Seri Bilgileri: | Θεωρητικές επιστήμες : Ψυχολογία / Πατάκης
|
Konular: |
Benzer Materyaller
-
Εγκέφαλος και εκπαίδευση /
Yazar:: Κάτσιου-Ζαφρανά, Μαρία, 1937-
Baskı/Yayın Bilgisi: (2001) -
Οι παράλληλοι εαυτοί μας και το βουβό δεξί ημισφαίριο /
Yazar:: Σαββάκη, Ελένη, 1950-
Baskı/Yayın Bilgisi: (1989) -
Θεωρίες μάθησης : μια εκπαιδευτική θεώρηση /
Yazar:: Schunk, Dale H.
Baskı/Yayın Bilgisi: (2010) -
Γνωστικές διεργασίες και συγκινήσεις : από την κανονικότητα στη διαταραχή /
Yazar:: Power, Michael J., ve diğerleri
Baskı/Yayın Bilgisi: (2020) -
Εκπαιδευτική ψυχολογία /
Yazar:: Foulin, Jean - Noel, ve diğerleri
Baskı/Yayın Bilgisi: (2002)