Ο Προυστ και το καλαμάρι : πώς ο εγκέφαλος έμαθε να διαβάζει /
Ο άνθρωπος δεν είναι γενετικά σχεδιασμένος να διαβάζει και να γράφει. Όταν ένα παιδί μαθαίνει ανάγνωση, ο εγκέφαλός του αναδιαρθρώνεται και δημιουργεί συγκεκριμένες νευρωνικές συνδέσεις προκειμένου να μπορεί να κατανοήσει τα γραπτά σύμβολα. Όπως εξηγεί σ’ αυτό το συγκλονιστικό βιβλίο η Maryanne Wolf...
Αποθηκεύτηκε σε:
Κύριος συγγραφέας: | Wolf, Maryanne (Συγγραφέας) |
---|---|
Άλλοι συγγραφείς: | Σωσώνη-Δασκαλάκη, Βιλελμίνη (Μεταφραστής), Stoodley, Catherine J. (Εικονογράφος) |
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | Greek English |
Έκδοση: |
Αθήνα :
Πατάκης,
2009.
|
Σειρά: | Θεωρητικές επιστήμες : Ψυχολογία / Πατάκης
|
Θέματα: |
Παρόμοια τεκμήρια
-
Εγκέφαλος και εκπαίδευση /
ανά: Κάτσιου-Ζαφρανά, Μαρία, 1937-
Έκδοση: (2001) -
Οι παράλληλοι εαυτοί μας και το βουβό δεξί ημισφαίριο /
ανά: Σαββάκη, Ελένη, 1950-
Έκδοση: (1989) -
Θεωρίες μάθησης : μια εκπαιδευτική θεώρηση /
ανά: Schunk, Dale H.
Έκδοση: (2010) -
Γνωστικές διεργασίες και συγκινήσεις : από την κανονικότητα στη διαταραχή /
ανά: Power, Michael J., κ.ά.
Έκδοση: (2020) -
Εκπαιδευτική ψυχολογία /
ανά: Foulin, Jean - Noel, κ.ά.
Έκδοση: (2002)