Ο Προυστ και το καλαμάρι : πώς ο εγκέφαλος έμαθε να διαβάζει /
Ο άνθρωπος δεν είναι γενετικά σχεδιασμένος να διαβάζει και να γράφει. Όταν ένα παιδί μαθαίνει ανάγνωση, ο εγκέφαλός του αναδιαρθρώνεται και δημιουργεί συγκεκριμένες νευρωνικές συνδέσεις προκειμένου να μπορεί να κατανοήσει τα γραπτά σύμβολα. Όπως εξηγεί σ’ αυτό το συγκλονιστικό βιβλίο η Maryanne Wolf...
Bewaard in:
Hoofdauteur: | Wolf, Maryanne (Auteur) |
---|---|
Andere auteurs: | Σωσώνη-Δασκαλάκη, Βιλελμίνη (Vertaler), Stoodley, Catherine J. (Tekenaar) |
Formaat: | Boek |
Taal: | Greek English |
Gepubliceerd in: |
Αθήνα :
Πατάκης,
2009.
|
Reeks: | Θεωρητικές επιστήμες : Ψυχολογία / Πατάκης
|
Onderwerpen: |
Gelijkaardige items
-
Εγκέφαλος και εκπαίδευση /
door: Κάτσιου-Ζαφρανά, Μαρία, 1937-
Gepubliceerd in: (2001) -
Οι παράλληλοι εαυτοί μας και το βουβό δεξί ημισφαίριο /
door: Σαββάκη, Ελένη, 1950-
Gepubliceerd in: (1989) -
Θεωρίες μάθησης : μια εκπαιδευτική θεώρηση /
door: Schunk, Dale H.
Gepubliceerd in: (2010) -
Γνωστικές διεργασίες και συγκινήσεις : από την κανονικότητα στη διαταραχή /
door: Power, Michael J., et al.
Gepubliceerd in: (2020) -
Εκπαιδευτική ψυχολογία /
door: Foulin, Jean - Noel, et al.
Gepubliceerd in: (2002)