Ο Προυστ και το καλαμάρι : πώς ο εγκέφαλος έμαθε να διαβάζει /
Ο άνθρωπος δεν είναι γενετικά σχεδιασμένος να διαβάζει και να γράφει. Όταν ένα παιδί μαθαίνει ανάγνωση, ο εγκέφαλός του αναδιαρθρώνεται και δημιουργεί συγκεκριμένες νευρωνικές συνδέσεις προκειμένου να μπορεί να κατανοήσει τα γραπτά σύμβολα. Όπως εξηγεί σ’ αυτό το συγκλονιστικό βιβλίο η Maryanne Wolf...
Gespeichert in:
1. Verfasser: | Wolf, Maryanne (VerfasserIn) |
---|---|
Weitere Verfasser: | Σωσώνη-Δασκαλάκη, Βιλελμίνη (ÜbersetzerIn), Stoodley, Catherine J. (IllustratorIn) |
Format: | Buch |
Sprache: | Greek English |
Veröffentlicht: |
Αθήνα :
Πατάκης,
2009.
|
Schriftenreihe: | Θεωρητικές επιστήμες : Ψυχολογία / Πατάκης
|
Schlagworte: |
Ähnliche Einträge
-
Εγκέφαλος και εκπαίδευση /
von: Κάτσιου-Ζαφρανά, Μαρία, 1937-
Veröffentlicht: (2001) -
Οι παράλληλοι εαυτοί μας και το βουβό δεξί ημισφαίριο /
von: Σαββάκη, Ελένη, 1950-
Veröffentlicht: (1989) -
Θεωρίες μάθησης : μια εκπαιδευτική θεώρηση /
von: Schunk, Dale H.
Veröffentlicht: (2010) -
Γνωστικές διεργασίες και συγκινήσεις : από την κανονικότητα στη διαταραχή /
von: Power, Michael J., et al.
Veröffentlicht: (2020) -
Εκπαιδευτική ψυχολογία /
von: Foulin, Jean - Noel, et al.
Veröffentlicht: (2002)