Ο Προυστ και το καλαμάρι : πώς ο εγκέφαλος έμαθε να διαβάζει /

Ο άνθρωπος δεν είναι γενετικά σχεδιασμένος να διαβάζει και να γράφει. Όταν ένα παιδί μαθαίνει ανάγνωση, ο εγκέφαλός του αναδιαρθρώνεται και δημιουργεί συγκεκριμένες νευρωνικές συνδέσεις προκειμένου να μπορεί να κατανοήσει τα γραπτά σύμβολα. Όπως εξηγεί σ’ αυτό το συγκλονιστικό βιβλίο η Maryanne Wolf...

תיאור מלא

שמור ב:
מידע ביבליוגרפי
מחבר ראשי: Wolf, Maryanne (Συγγραφέας)
מחברים אחרים: Σωσώνη-Δασκαλάκη, Βιλελμίνη (Μεταφραστής), Stoodley, Catherine J. (Εικονογράφος)
פורמט: ספר
שפה:Greek
English
יצא לאור: Αθήνα : Πατάκης, 2009.
סדרה:Θεωρητικές επιστήμες : Ψυχολογία / Πατάκης
נושאים:

ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο

פרטי מלאי ספרים מ ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
סימן המיקום: 612.8 WOL
עותק Unknown זמין  ביצוע הזמנה