e - Marketing - Διαδικτυακό Μάρκετινγκ /
Η πληροφορική και οι νέες τεχνολογίες μετέβαλαν τη λειτουργία του κλασσικού μάρκετινγκ, παρέχοντας νέα εργαλεία για την άσκηση του με στόχο την αύξηση της επιχειρησιακής αποτελεσματικότητας και την αναβάθμιση της ικανοποίησης των πελατών. Η υιοθέτηση σύγχρονων τεχνολογιών όπως, η ηλεκτρονική παρακολ...
Đã lưu trong:
Tác giả chính: | Βλαχοπούλου, Μάρω (Tác giả) |
---|---|
Định dạng: | Sách |
Ngôn ngữ: | Greek |
Được phát hành: |
Αθήνα :
Rosili,
2003.
|
Phiên bản: | 2η έκδ. |
Những chủ đề: |
Những quyển sách tương tự
Những quyển sách tương tự
-
Πληροφοριακά συστήματα διοίκησης : διοίκηση της ψηφιακής επιχείρησης /
Bằng: Laudon, Kenneth C., 1944-, et al.
Được phát hành: (2008) -
Σχεδιασμός πολύπλοκων οργανώσεων /
Bằng: Galbraith, Jay 1939-2014
Được phát hành: (2006) -
Πληροφοριακά συστήματα διοίκησης : από τη θεωρία στην πράξη /
Bằng: Υψηλάντης, Παντελής Γ.
Được phát hành: (2001) -
Μεθοδολογίες ανάλυσης και σχεδιασμού πληροφοριακών συστημάτων /
Bằng: Κιουντούζης, Ευάγγελος Α.
Được phát hành: (2009) -
Στρατηγικό μάρκετινγκ /
Bằng: Σιώμκος, Γιώργος
Được phát hành: (2004)