e - Marketing - Διαδικτυακό Μάρκετινγκ /

Η πληροφορική και οι νέες τεχνολογίες μετέβαλαν τη λειτουργία του κλασσικού μάρκετινγκ, παρέχοντας νέα εργαλεία για την άσκηση του με στόχο την αύξηση της επιχειρησιακής αποτελεσματικότητας και την αναβάθμιση της ικανοποίησης των πελατών. Η υιοθέτηση σύγχρονων τεχνολογιών όπως, η ηλεκτρονική παρακολ...

ver descrição completa

Na minha lista:
Detalhes bibliográficos
Autor principal: Βλαχοπούλου, Μάρω (Autor)
Formato: Livro
Idioma:Greek
Publicado em: Αθήνα : Rosili, 2003.
Edição:2η έκδ.
Assuntos:

Registros relacionados