e - Marketing - Διαδικτυακό Μάρκετινγκ /
Η πληροφορική και οι νέες τεχνολογίες μετέβαλαν τη λειτουργία του κλασσικού μάρκετινγκ, παρέχοντας νέα εργαλεία για την άσκηση του με στόχο την αύξηση της επιχειρησιακής αποτελεσματικότητας και την αναβάθμιση της ικανοποίησης των πελατών. Η υιοθέτηση σύγχρονων τεχνολογιών όπως, η ηλεκτρονική παρακολ...
Na minha lista:
Autor principal: | Βλαχοπούλου, Μάρω (Autor) |
---|---|
Formato: | Livro |
Idioma: | Greek |
Publicado em: |
Αθήνα :
Rosili,
2003.
|
Edição: | 2η έκδ. |
Assuntos: |
Registros relacionados
-
Πληροφοριακά συστήματα διοίκησης : διοίκηση της ψηφιακής επιχείρησης /
por: Laudon, Kenneth C., 1944-, et al.
Publicado em: (2008) -
Σχεδιασμός πολύπλοκων οργανώσεων /
por: Galbraith, Jay 1939-2014
Publicado em: (2006) -
Πληροφοριακά συστήματα διοίκησης : από τη θεωρία στην πράξη /
por: Υψηλάντης, Παντελής Γ.
Publicado em: (2001) -
Μεθοδολογίες ανάλυσης και σχεδιασμού πληροφοριακών συστημάτων /
por: Κιουντούζης, Ευάγγελος Α.
Publicado em: (2009) -
Στρατηγικό μάρκετινγκ /
por: Σιώμκος, Γιώργος
Publicado em: (2004)