e - Marketing - Διαδικτυακό Μάρκετινγκ /

Η πληροφορική και οι νέες τεχνολογίες μετέβαλαν τη λειτουργία του κλασσικού μάρκετινγκ, παρέχοντας νέα εργαλεία για την άσκηση του με στόχο την αύξηση της επιχειρησιακής αποτελεσματικότητας και την αναβάθμιση της ικανοποίησης των πελατών. Η υιοθέτηση σύγχρονων τεχνολογιών όπως, η ηλεκτρονική παρακολ...

Volledige beschrijving

Bewaard in:
Bibliografische gegevens
Hoofdauteur: Βλαχοπούλου, Μάρω (Auteur)
Formaat: Boek
Taal:Greek
Gepubliceerd in: Αθήνα : Rosili, 2003.
Editie:2η έκδ.
Onderwerpen:

Gelijkaardige items