e - Marketing - Διαδικτυακό Μάρκετινγκ /
Η πληροφορική και οι νέες τεχνολογίες μετέβαλαν τη λειτουργία του κλασσικού μάρκετινγκ, παρέχοντας νέα εργαλεία για την άσκηση του με στόχο την αύξηση της επιχειρησιακής αποτελεσματικότητας και την αναβάθμιση της ικανοποίησης των πελατών. Η υιοθέτηση σύγχρονων τεχνολογιών όπως, η ηλεκτρονική παρακολ...
Bewaard in:
Hoofdauteur: | Βλαχοπούλου, Μάρω (Auteur) |
---|---|
Formaat: | Boek |
Taal: | Greek |
Gepubliceerd in: |
Αθήνα :
Rosili,
2003.
|
Editie: | 2η έκδ. |
Onderwerpen: |
Gelijkaardige items
-
Πληροφοριακά συστήματα διοίκησης : διοίκηση της ψηφιακής επιχείρησης /
door: Laudon, Kenneth C., 1944-, et al.
Gepubliceerd in: (2008) -
Σχεδιασμός πολύπλοκων οργανώσεων /
door: Galbraith, Jay 1939-2014
Gepubliceerd in: (2006) -
Πληροφοριακά συστήματα διοίκησης : από τη θεωρία στην πράξη /
door: Υψηλάντης, Παντελής Γ.
Gepubliceerd in: (2001) -
Μεθοδολογίες ανάλυσης και σχεδιασμού πληροφοριακών συστημάτων /
door: Κιουντούζης, Ευάγγελος Α.
Gepubliceerd in: (2009) -
Στρατηγικό μάρκετινγκ /
door: Σιώμκος, Γιώργος
Gepubliceerd in: (2004)