e - Marketing - Διαδικτυακό Μάρκετινγκ /
Η πληροφορική και οι νέες τεχνολογίες μετέβαλαν τη λειτουργία του κλασσικού μάρκετινγκ, παρέχοντας νέα εργαλεία για την άσκηση του με στόχο την αύξηση της επιχειρησιακής αποτελεσματικότητας και την αναβάθμιση της ικανοποίησης των πελατών. Η υιοθέτηση σύγχρονων τεχνολογιών όπως, η ηλεκτρονική παρακολ...
保存先:
第一著者: | Βλαχοπούλου, Μάρω (著者) |
---|---|
フォーマット: | 図書 |
言語: | Greek |
出版事項: |
Αθήνα :
Rosili,
2003.
|
版: | 2η έκδ. |
主題: |
類似資料
-
Πληροφοριακά συστήματα διοίκησης : διοίκηση της ψηφιακής επιχείρησης /
著者:: Laudon, Kenneth C., 1944-, 等
出版事項: (2008) -
Σχεδιασμός πολύπλοκων οργανώσεων /
著者:: Galbraith, Jay 1939-2014
出版事項: (2006) -
Πληροφοριακά συστήματα διοίκησης : από τη θεωρία στην πράξη /
著者:: Υψηλάντης, Παντελής Γ.
出版事項: (2001) -
Μεθοδολογίες ανάλυσης και σχεδιασμού πληροφοριακών συστημάτων /
著者:: Κιουντούζης, Ευάγγελος Α.
出版事項: (2009) -
Στρατηγικό μάρκετινγκ /
著者:: Σιώμκος, Γιώργος
出版事項: (2004)