e - Marketing - Διαδικτυακό Μάρκετινγκ /

Η πληροφορική και οι νέες τεχνολογίες μετέβαλαν τη λειτουργία του κλασσικού μάρκετινγκ, παρέχοντας νέα εργαλεία για την άσκηση του με στόχο την αύξηση της επιχειρησιακής αποτελεσματικότητας και την αναβάθμιση της ικανοποίησης των πελατών. Η υιοθέτηση σύγχρονων τεχνολογιών όπως, η ηλεκτρονική παρακολ...

詳細記述

保存先:
書誌詳細
第一著者: Βλαχοπούλου, Μάρω (著者)
フォーマット: 図書
言語:Greek
出版事項: Αθήνα : Rosili, 2003.
版:2η έκδ.
主題:

類似資料