e - Marketing - Διαδικτυακό Μάρκετινγκ /

Η πληροφορική και οι νέες τεχνολογίες μετέβαλαν τη λειτουργία του κλασσικού μάρκετινγκ, παρέχοντας νέα εργαλεία για την άσκηση του με στόχο την αύξηση της επιχειρησιακής αποτελεσματικότητας και την αναβάθμιση της ικανοποίησης των πελατών. Η υιοθέτηση σύγχρονων τεχνολογιών όπως, η ηλεκτρονική παρακολ...

Cijeli opis

Spremljeno u:
Bibliografski detalji
Glavni autor: Βλαχοπούλου, Μάρω (Autor)
Format: Knjiga
Jezik:Greek
Izdano: Αθήνα : Rosili, 2003.
Izdanje:2η έκδ.
Teme:

Similar Items