e - Marketing - Διαδικτυακό Μάρκετινγκ /
Η πληροφορική και οι νέες τεχνολογίες μετέβαλαν τη λειτουργία του κλασσικού μάρκετινγκ, παρέχοντας νέα εργαλεία για την άσκηση του με στόχο την αύξηση της επιχειρησιακής αποτελεσματικότητας και την αναβάθμιση της ικανοποίησης των πελατών. Η υιοθέτηση σύγχρονων τεχνολογιών όπως, η ηλεκτρονική παρακολ...
Enregistré dans:
Auteur principal: | Βλαχοπούλου, Μάρω (Auteur) |
---|---|
Format: | Livre |
Langue: | Greek |
Publié: |
Αθήνα :
Rosili,
2003.
|
Édition: | 2η έκδ. |
Sujets: |
Documents similaires
-
Πληροφοριακά συστήματα διοίκησης : διοίκηση της ψηφιακής επιχείρησης /
par: Laudon, Kenneth C., 1944-, et autres
Publié: (2008) -
Σχεδιασμός πολύπλοκων οργανώσεων /
par: Galbraith, Jay 1939-2014
Publié: (2006) -
Πληροφοριακά συστήματα διοίκησης : από τη θεωρία στην πράξη /
par: Υψηλάντης, Παντελής Γ.
Publié: (2001) -
Μεθοδολογίες ανάλυσης και σχεδιασμού πληροφοριακών συστημάτων /
par: Κιουντούζης, Ευάγγελος Α.
Publié: (2009) -
Στρατηγικό μάρκετινγκ /
par: Σιώμκος, Γιώργος
Publié: (2004)