e - Marketing - Διαδικτυακό Μάρκετινγκ /

Η πληροφορική και οι νέες τεχνολογίες μετέβαλαν τη λειτουργία του κλασσικού μάρκετινγκ, παρέχοντας νέα εργαλεία για την άσκηση του με στόχο την αύξηση της επιχειρησιακής αποτελεσματικότητας και την αναβάθμιση της ικανοποίησης των πελατών. Η υιοθέτηση σύγχρονων τεχνολογιών όπως, η ηλεκτρονική παρακολ...

Description complète

Enregistré dans:
Détails bibliographiques
Auteur principal: Βλαχοπούλου, Μάρω (Auteur)
Format: Livre
Langue:Greek
Publié: Αθήνα : Rosili, 2003.
Édition:2η έκδ.
Sujets:

Documents similaires