e - Marketing - Διαδικτυακό Μάρκετινγκ /

Η πληροφορική και οι νέες τεχνολογίες μετέβαλαν τη λειτουργία του κλασσικού μάρκετινγκ, παρέχοντας νέα εργαλεία για την άσκηση του με στόχο την αύξηση της επιχειρησιακής αποτελεσματικότητας και την αναβάθμιση της ικανοποίησης των πελατών. Η υιοθέτηση σύγχρονων τεχνολογιών όπως, η ηλεκτρονική παρακολ...

Descripción completa

Guardado en:
Detalles Bibliográficos
Autor principal: Βλαχοπούλου, Μάρω (Autor)
Formato: Libro
Lenguaje:Greek
Publicado: Αθήνα : Rosili, 2003.
Edición:2η έκδ.
Materias:

Ejemplares similares