Συμπεριφορά καταναλωτή & στρατηγική μάρκετινγκ /

Η συμπεριφορά του Καταναλωτή είναι ένα συναρπαστικό, δυναμικό και ραγδαία εξελισσόμενο πεδίο του Μάρκετινγκ (ΜΚΤ). Είναι αυτό που πιο άμεσα από άλλα εφαρμόζει έννοιες, αρχές και θεωρίες από διάφορες συμπεριφορικές επιστήμες στη μελέτη, ανάλυση και ερμηνεία των παραγόντων που επηρεάζουν την απόκτηση,...

全面介绍

Αποθηκεύτηκε σε:
书目详细资料
主要作者: Σιώμκος, Γιώργος (Συγγραφέας)
格式: 图书
语言:Greek
出版: Αθήνα : Σταμούλη, 2002.
版:2η έκδ.
主题:
实物特征
总结:Η συμπεριφορά του Καταναλωτή είναι ένα συναρπαστικό, δυναμικό και ραγδαία εξελισσόμενο πεδίο του Μάρκετινγκ (ΜΚΤ). Είναι αυτό που πιο άμεσα από άλλα εφαρμόζει έννοιες, αρχές και θεωρίες από διάφορες συμπεριφορικές επιστήμες στη μελέτη, ανάλυση και ερμηνεία των παραγόντων που επηρεάζουν την απόκτηση, κατανάλωση και απόρριψη των αγαθών, υπηρεσιών και ιδεών. Πιο συγκεκριμένα η συμπεριφορά του Καταναλωτή μελετά τις ανθρώπινες αντιδράσεις σε προϊόντα (αγαθά, υπηρεσίες, ιδέες) και στο ΜΚΤ αυτών των προϊόντων. Εστιάζεται δηλαδή στη μελέτη των διαδικασιών που ακολουθεί ο άνθρωπος προκειμένου να καταλήξει σε καταναλωτικές επιλογές, δηλαδή να αποφασίσει, να συμπεριφερθεί ως καταναλωτής. Επομένως, καθίσταται απαραίτητη η γνώση των προσδοκιών και της συμπεριφοράς του καταναλωτή για την ανάπτυξη αποτελεσματικών στρατηγικών ΜΚΤ. Με άλλα λόγια, η ανάπτυξη των στρατηγικών ΜΚΤ θα πρέπει να είναι στενά συνυφασμένη με την όσο το δυνατόν πληρέστερη κατανόηση των αναγκών του καταναλωτή και των τρόπων με τους οποίους αυτός λαμβάνει τις καταναλωτικές του αποφάσεις. Εξάλλου, η ίδια η ιδεολογία του ΜΚΤ θεωρεί ότι ο σκοπός των λειτουργιών του είναι η ικανοποίηση των αναγκών του καταναλωτή. (...)
实物描述:835 σ. : πίν. ; 25 εκ.
参考书目:Περιέχει βιβλιογραφία
ISBN:960-351-390-3