Αλφαβητάριο υπηρεσιών /
Πότε προσφέρουμε ποιοτικές υπηρεσίες; Τι είναι αυτό που διαφοροποιεί τις υπηρεσίες μας από τον ανταγωνισμό; Πώς θα αναγνωρίσουμε τις ανάγκες του πελάτη για να του προσφέρουμε αυτό ακριβώς που ζητά; Πώς πρέπει να φερόμαστε, να μιλάμε, να ντυνόμαστε, να διακοσμούμε τον επαγγελματικό χώρο μας, να υποδε...
Kaydedildi:
Yazar: | Κόλλιας, Οδυσσέας, 1961- (Yazar) |
---|---|
Materyal Türü: | Kitap |
Dil: | Greek |
Baskı/Yayın Bilgisi: |
Αθήνα :
Σταμούλης,
2013
|
Konular: |
Benzer Materyaller
-
Pitch anything : an innovative method for presenting, persuading and winning the deal /
Yazar:: Klaff, Oren
Baskı/Yayın Bilgisi: (2011) -
Πωλήσεις : οργάνωση και πρακτική /
Yazar:: Allen, Peter, 1937-
Baskı/Yayın Bilgisi: (1994) -
Οργάνωση και διοίκηση πωλήσεων : ο συντονισμός της πωλήσεως στην επιχειρηματική λειτουργία
Yazar:: Allen, P.
Baskı/Yayın Bilgisi: (1980) -
Πως να πουλάτε οτιδήποτε σ΄οποιονδήποτε : πως να διαβάζετε τον πελάτη σαν ανοιχτό βιβλίο, πως να κάνετε τα λόγια σας το πιο αποτελεσματικό εργαλείο για τη δουλειά σας, πως να αποκτάτε φίλους
Yazar:: Girard, Joe, ve diğerleri
Baskı/Yayın Bilgisi: (1980) -
Εισαγωγή στην τέχνη των πωλήσεων
Yazar:: Chapman, Elwood N.
Baskı/Yayın Bilgisi: (1991)