Αλφαβητάριο υπηρεσιών /

Πότε προσφέρουμε ποιοτικές υπηρεσίες; Τι είναι αυτό που διαφοροποιεί τις υπηρεσίες μας από τον ανταγωνισμό; Πώς θα αναγνωρίσουμε τις ανάγκες του πελάτη για να του προσφέρουμε αυτό ακριβώς που ζητά; Πώς πρέπει να φερόμαστε, να μιλάμε, να ντυνόμαστε, να διακοσμούμε τον επαγγελματικό χώρο μας, να υποδε...

Descrizione completa

Salvato in:
Dettagli Bibliografici
Autore principale: Κόλλιας, Οδυσσέας, 1961- (Autore)
Natura: Libro
Lingua:Greek
Pubblicazione: Αθήνα : Σταμούλης, 2013
Soggetti:
Descrizione
Riassunto:Πότε προσφέρουμε ποιοτικές υπηρεσίες; Τι είναι αυτό που διαφοροποιεί τις υπηρεσίες μας από τον ανταγωνισμό; Πώς θα αναγνωρίσουμε τις ανάγκες του πελάτη για να του προσφέρουμε αυτό ακριβώς που ζητά; Πώς πρέπει να φερόμαστε, να μιλάμε, να ντυνόμαστε, να διακοσμούμε τον επαγγελματικό χώρο μας, να υποδεχόμαστε τον πελάτη μας για παραμείνει πιστός στη δική μας επιχείρηση; Οι απαντήσεις σ' αυτά και σε δεκάδες άλλα ερωτήματα βρίσκονται στις σελίδες του βιβλίου αυτού. Απαντήσεις που θα αλλάξουν την οπτική που δουλεύετε, θα διευκολύνουν την καθημερινότητά σας και θα κάνουν τους πελάτες σας πιστούς και αφοσιωμένους στη δική σας επιχείρηση.
Descrizione fisica:358 σ. : εικ. ; 24 εκ.
Bibliografia:Περιλαμβάνει βιβλιογραφία, ευρετήριο
ISBN:978-960-351-917-1