Αλφαβητάριο υπηρεσιών /
Πότε προσφέρουμε ποιοτικές υπηρεσίες; Τι είναι αυτό που διαφοροποιεί τις υπηρεσίες μας από τον ανταγωνισμό; Πώς θα αναγνωρίσουμε τις ανάγκες του πελάτη για να του προσφέρουμε αυτό ακριβώς που ζητά; Πώς πρέπει να φερόμαστε, να μιλάμε, να ντυνόμαστε, να διακοσμούμε τον επαγγελματικό χώρο μας, να υποδε...
Zapisane w:
1. autor: | Κόλλιας, Οδυσσέας, 1961- (Autor) |
---|---|
Format: | Książka |
Język: | Greek |
Wydane: |
Αθήνα :
Σταμούλης,
2013
|
Hasła przedmiotowe: |
Podobne zapisy
-
Pitch anything : an innovative method for presenting, persuading and winning the deal /
od: Klaff, Oren
Wydane: (2011) -
Πωλήσεις : οργάνωση και πρακτική /
od: Allen, Peter, 1937-
Wydane: (1994) -
Οργάνωση και διοίκηση πωλήσεων : ο συντονισμός της πωλήσεως στην επιχειρηματική λειτουργία
od: Allen, P.
Wydane: (1980) -
Πως να πουλάτε οτιδήποτε σ΄οποιονδήποτε : πως να διαβάζετε τον πελάτη σαν ανοιχτό βιβλίο, πως να κάνετε τα λόγια σας το πιο αποτελεσματικό εργαλείο για τη δουλειά σας, πως να αποκτάτε φίλους
od: Girard, Joe, i wsp.
Wydane: (1980) -
Εισαγωγή στην τέχνη των πωλήσεων
od: Chapman, Elwood N.
Wydane: (1991)