Αλφαβητάριο υπηρεσιών /
Πότε προσφέρουμε ποιοτικές υπηρεσίες; Τι είναι αυτό που διαφοροποιεί τις υπηρεσίες μας από τον ανταγωνισμό; Πώς θα αναγνωρίσουμε τις ανάγκες του πελάτη για να του προσφέρουμε αυτό ακριβώς που ζητά; Πώς πρέπει να φερόμαστε, να μιλάμε, να ντυνόμαστε, να διακοσμούμε τον επαγγελματικό χώρο μας, να υποδε...
保存先:
第一著者: | Κόλλιας, Οδυσσέας, 1961- (著者) |
---|---|
フォーマット: | 図書 |
言語: | Greek |
出版事項: |
Αθήνα :
Σταμούλης,
2013
|
主題: |
類似資料
-
Pitch anything : an innovative method for presenting, persuading and winning the deal /
著者:: Klaff, Oren
出版事項: (2011) -
Πωλήσεις : οργάνωση και πρακτική /
著者:: Allen, Peter, 1937-
出版事項: (1994) -
Οργάνωση και διοίκηση πωλήσεων : ο συντονισμός της πωλήσεως στην επιχειρηματική λειτουργία
著者:: Allen, P.
出版事項: (1980) -
Πως να πουλάτε οτιδήποτε σ΄οποιονδήποτε : πως να διαβάζετε τον πελάτη σαν ανοιχτό βιβλίο, πως να κάνετε τα λόγια σας το πιο αποτελεσματικό εργαλείο για τη δουλειά σας, πως να αποκτάτε φίλους
著者:: Girard, Joe, 等
出版事項: (1980) -
Εισαγωγή στην τέχνη των πωλήσεων
著者:: Chapman, Elwood N.
出版事項: (1991)