Αλφαβητάριο υπηρεσιών /
Πότε προσφέρουμε ποιοτικές υπηρεσίες; Τι είναι αυτό που διαφοροποιεί τις υπηρεσίες μας από τον ανταγωνισμό; Πώς θα αναγνωρίσουμε τις ανάγκες του πελάτη για να του προσφέρουμε αυτό ακριβώς που ζητά; Πώς πρέπει να φερόμαστε, να μιλάμε, να ντυνόμαστε, να διακοσμούμε τον επαγγελματικό χώρο μας, να υποδε...
Enregistré dans:
Auteur principal: | Κόλλιας, Οδυσσέας, 1961- (Auteur) |
---|---|
Format: | Livre |
Langue: | Greek |
Publié: |
Αθήνα :
Σταμούλης,
2013
|
Sujets: |
Documents similaires
-
Pitch anything : an innovative method for presenting, persuading and winning the deal /
par: Klaff, Oren
Publié: (2011) -
Πωλήσεις : οργάνωση και πρακτική /
par: Allen, Peter, 1937-
Publié: (1994) -
Οργάνωση και διοίκηση πωλήσεων : ο συντονισμός της πωλήσεως στην επιχειρηματική λειτουργία
par: Allen, P.
Publié: (1980) -
Πως να πουλάτε οτιδήποτε σ΄οποιονδήποτε : πως να διαβάζετε τον πελάτη σαν ανοιχτό βιβλίο, πως να κάνετε τα λόγια σας το πιο αποτελεσματικό εργαλείο για τη δουλειά σας, πως να αποκτάτε φίλους
par: Girard, Joe, et autres
Publié: (1980) -
Εισαγωγή στην τέχνη των πωλήσεων
par: Chapman, Elwood N.
Publié: (1991)