Αλφαβητάριο υπηρεσιών /
Πότε προσφέρουμε ποιοτικές υπηρεσίες; Τι είναι αυτό που διαφοροποιεί τις υπηρεσίες μας από τον ανταγωνισμό; Πώς θα αναγνωρίσουμε τις ανάγκες του πελάτη για να του προσφέρουμε αυτό ακριβώς που ζητά; Πώς πρέπει να φερόμαστε, να μιλάμε, να ντυνόμαστε, να διακοσμούμε τον επαγγελματικό χώρο μας, να υποδε...
محفوظ في:
المؤلف الرئيسي: | Κόλλιας, Οδυσσέας, 1961- (مؤلف) |
---|---|
التنسيق: | كتاب |
اللغة: | Greek |
منشور في: |
Αθήνα :
Σταμούλης,
2013
|
الموضوعات: |
مواد مشابهة
-
Pitch anything : an innovative method for presenting, persuading and winning the deal /
بواسطة: Klaff, Oren
منشور في: (2011) -
Πωλήσεις : οργάνωση και πρακτική /
بواسطة: Allen, Peter, 1937-
منشور في: (1994) -
Οργάνωση και διοίκηση πωλήσεων : ο συντονισμός της πωλήσεως στην επιχειρηματική λειτουργία
بواسطة: Allen, P.
منشور في: (1980) -
Πως να πουλάτε οτιδήποτε σ΄οποιονδήποτε : πως να διαβάζετε τον πελάτη σαν ανοιχτό βιβλίο, πως να κάνετε τα λόγια σας το πιο αποτελεσματικό εργαλείο για τη δουλειά σας, πως να αποκτάτε φίλους
بواسطة: Girard, Joe, وآخرون
منشور في: (1980) -
Εισαγωγή στην τέχνη των πωλήσεων
بواسطة: Chapman, Elwood N.
منشور في: (1991)