Trust agents : using the web to build influence, improve reputation, and earn trust /
Αποθηκεύτηκε σε:
Κύριοι συγγραφείς: | Brogan, Chris (Συγγραφέας), Smith, Julien (Συγγραφέας) |
---|---|
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | English |
Έκδοση: |
Hoboken, N.J. :
John Wiley & Sons,
2010
|
Έκδοση: | rev. and updated |
Θέματα: |
Παρόμοια τεκμήρια
-
No bullshit social media : the all-business, no-hype guide to social media marketing /
ανά: Falls, Jason, κ.ά.
Έκδοση: (2012) -
The zen of social media marketing : an easier way to build credibility, generate buzz, and increase revenue /
ανά: Kabani, Shama Hyder
Έκδοση: (2013) -
Likeable social media : how to delight your customers, create an irresistible brand, and be generally amazing on facebook and other social networks /
ανά: Kerpen, Dave
Έκδοση: (2011) -
Content rules : how to create killer blogs, podcasts, videos, ebooks, webinars (and more) that engage customers and ignite your business /
ανά: Handley, Ann, 1963-, κ.ά.
Έκδοση: (2012) -
The thank you economy /
ανά: Vaynerchuk, Gary
Έκδοση: (2011)