Measure what matters : online tools for understanding customers, social media, engagement, and key relationships /
n an online and social media world, measurement is the key to success If you can measure your key business relationships, you can improve them. Even though relationships are "fuzzy and intangible," they can be measured and managed-with powerful results. Measure What Matters explains simp...
Сохранить в:
Главный автор: | Delahaye Paine, Katie, 1952- (Автор) |
---|---|
Формат: | |
Язык: | English |
Опубликовано: |
Hoboken, N.J. :
Wiley,
c2011
|
Предметы: |
Схожие документы
-
Υπόδειγμα αιτήσεων με σχετικές πληροφορίες : για την εξυπηρέτηση των πολιτών στις συναλλαγές τους με τις Διευθύνσεις Εσωτερικών των Νομαρχιών /
Опубликовано: (1979) -
Social media ROI : managing and measuring social media efforts in your organization /
по: Blanchard, Olivier
Опубликовано: (2011) -
Ψυχαγωγία και άθληση πελατών ξενοδοχείου = Hotel animation /
по: Λαλούμης, Δημήτριος Αθ.
Опубликовано: (1992) -
Μάρκετινγκ υπηρεσιών /
по: Γούναρης, Σπύρος
Опубликовано: (2003) -
Ηλεκτρικές μετρήσεις. Τεύχος ΙΙ : ηλεκτρονικές και ψηφιακές μετρήσεις
по: Θεοδώρου, Νικόλαος Ι.
Опубликовано: (2000)