Measure what matters : online tools for understanding customers, social media, engagement, and key relationships /
n an online and social media world, measurement is the key to success If you can measure your key business relationships, you can improve them. Even though relationships are "fuzzy and intangible," they can be measured and managed-with powerful results. Measure What Matters explains simp...
Na minha lista:
Autor principal: | Delahaye Paine, Katie, 1952- (Autor) |
---|---|
Formato: | Livro |
Idioma: | English |
Publicado em: |
Hoboken, N.J. :
Wiley,
c2011
|
Assuntos: |
Registros relacionados
-
Υπόδειγμα αιτήσεων με σχετικές πληροφορίες : για την εξυπηρέτηση των πολιτών στις συναλλαγές τους με τις Διευθύνσεις Εσωτερικών των Νομαρχιών /
Publicado em: (1979) -
Social media ROI : managing and measuring social media efforts in your organization /
por: Blanchard, Olivier
Publicado em: (2011) -
Ψυχαγωγία και άθληση πελατών ξενοδοχείου = Hotel animation /
por: Λαλούμης, Δημήτριος Αθ.
Publicado em: (1992) -
Μάρκετινγκ υπηρεσιών /
por: Γούναρης, Σπύρος
Publicado em: (2003) -
Ηλεκτρικές μετρήσεις. Τεύχος ΙΙ : ηλεκτρονικές και ψηφιακές μετρήσεις
por: Θεοδώρου, Νικόλαος Ι.
Publicado em: (2000)