Measure what matters : online tools for understanding customers, social media, engagement, and key relationships /
n an online and social media world, measurement is the key to success If you can measure your key business relationships, you can improve them. Even though relationships are "fuzzy and intangible," they can be measured and managed-with powerful results. Measure What Matters explains simp...
保存先:
第一著者: | Delahaye Paine, Katie, 1952- (著者) |
---|---|
フォーマット: | 図書 |
言語: | English |
出版事項: |
Hoboken, N.J. :
Wiley,
c2011
|
主題: |
類似資料
-
Υπόδειγμα αιτήσεων με σχετικές πληροφορίες : για την εξυπηρέτηση των πολιτών στις συναλλαγές τους με τις Διευθύνσεις Εσωτερικών των Νομαρχιών /
出版事項: (1979) -
Social media ROI : managing and measuring social media efforts in your organization /
著者:: Blanchard, Olivier
出版事項: (2011) -
Ψυχαγωγία και άθληση πελατών ξενοδοχείου = Hotel animation /
著者:: Λαλούμης, Δημήτριος Αθ.
出版事項: (1992) -
Μάρκετινγκ υπηρεσιών /
著者:: Γούναρης, Σπύρος
出版事項: (2003) -
Ηλεκτρικές μετρήσεις. Τεύχος ΙΙ : ηλεκτρονικές και ψηφιακές μετρήσεις
著者:: Θεοδώρου, Νικόλαος Ι.
出版事項: (2000)